lördag 15 november 2008

Jag har blivit utmanad

Jag blev utmanad av Alien Bling!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

1. Jag har inga syskon
2. Jag har inga husdjur
3. Jag vill ha en hamster eller orm (men inte samtidigt)
4. Gillar att se på TV, ffa kunskapskanalen
5. Gillar att jobba vid datorn
6. Är DT hos Skrotboken
7. Jag är bra på matte, svenska ja, egentligen allt utom vissa delar av 3-an och 4-ans gångertabell!

Jag utmanar:

Såna som har kommenterat mig här innan:
MissMian, Lilo, Carola, Ulla, Lisbet, Elsamaja, Cilla T

1 kommentar:

maxell sa...

Tänkte jag skulle titta in. Jag vet att du redan vet att du har en mycket välförtjänt award från mig - här. Du får plocka in den hit när du har möjlighet. Det är ingen brådska för det finns så mycket annat som går före. Livet och skolan tex. :)