söndag 31 augusti 2008

Annat skapat...

Här har jag varit i farten med min Fimo-lera.

De här (som jag fick hjälp med monteringen av mamma med) gjorde jag till fröknarna när jag skulle sluta dagis. Mamma och jag hade gjort något liknande till simfröken tidigare men nu gjorde jag den själv. Formen det står i har jag också gjort. Det var 3 fröknar så det blev lite att pyssla med.






Mer skapat av Fimolera...

Till fröken i förskoleklassen gjorde jag den här. Fritidsavdelningen jag gick på då kallas för Ugglan och vi kallades för Uggelbarnen så därför tyckte jag det här motivet passade. EDIT: (Till min lycka har hon den fortfarande framme på sitt bord!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är otroligt duktig!! Jättefint:D

Carola sa...

Halloj tjejen!

Guu vad du är duktig på att skapa. Jätte kreativ. Jag önskar jag var lika bra med fimo lera som du är. Måste nog öva lite o härma dig ;).

Jätte fina layouter också. Märks att du går i mammas fotspår.

Kramiz /Carola

Anonym sa...

Wow, vad duktig du är!

Karin sa...

Men va fina dessa var! =)
duktig du är!

Cattis sa...

ååhhh...vad fint!! Fröknarna måste ha blivit Jätteglad! =)


http://kathis.blogg.se/

maxell sa...

Men va otroligt söta och passande saker du gjort till dina fröknar. Så generöst med att göra personliga presenter till alla. Jag njuter för fullt av att sitta och titta på vad du hittat på. Alla små detaljer och helheten.

Fimolera. Kan du lära mig att hantera den? :)